Все супроводжується слайдами. - Привітайтеся з нашими гостями! Розпочинаємо засідання Клубу Вихованих Дітей. 1учень: Усміхнемось всім навколо: Небу, сонцю, квітам, людям! І побачимо одразу – День для нас привітним буде! 2 учень:Все із доброго чи злого – Починається з малого: Листя виросте з листочка, З нитки витчеться сорочка, Хліб – з маленької зернини. Дощ – із чистої краплини. 3 учень: До всіх сердець, як до дверей, Є ключики малі. Їх кожен легко підбере, Якщо йому не лінь. Ти мусиш, друже, знати їх, Запам’ятать не важко. Маленькі ключики твої – «Я дякую» й «Будь ласка» - Сьогодні перед уроком я отримала лист. Лист від чарівника: « Шановні учні 3-Б класу! Я відправляю вам посилку – чарівну скриньку. В ній – найцінніший скарб планети Земля. Хто хоче його побачити, може зазирнути. Бережіть цей скарб і віддано відносьтеся до нього». - ( Діти заглядають, в скриньці – дзеркало, діти бачать своє відображення.) - То що ви побачили в чарівній скриньці? Хто там? - Отже, про кого ми будемо говорити сьогодні? Темою нашого засідання є «Серце маленького громадянина». І щоб дізнаьтися дійсно, які ж то ваші сердечка ви повинні на сьогоднішньому засіданні дотримуватися певних правил: 1. Перш ніж говорити – подумай, що ти будеш говорити. 2. Говори чесно. 3. Поважай думку товариша. Не перебивай. 4. Вигуки враховуватися не будуть. - А девізом нашого засідання будуть такі слова: « Клас у мене 3-Б Він мене не підведе!» - Сядьте зручно та уявіть себе на березі теплого моря. Сонячний зайчик зазирнув у ваші оченята, заплющіть їх. Зайчик побіг по обличчю – погладьте його ніжно долоньками: на лобі, на щічках, на підборідді. Правда, приємно? Погладжуйте легенько, щоб не сполохати сонячного зайчика. Прислузайтесь ще трішечки до своїх почуттів і повертайтесь у клас! - І от у класі на вас чекають маленькі серця із побажаннями від мене на сьогоднішнє засідання. (Діти зачитують їх) - Я зараз вам зачитаю вірш. А ви послухаєте і дасте відповідь на таке питання: «Якою повинна бути людина?». Ти знаєш, що ти людина? Ти знаєш про це чи ні? Усмішка твоя – єдина! Мука твоя єдина! Очі твої одні! (Відповіді на питання) - А зараз «Асоціативний кущ». Які слова вам асоціюються зі словами «справжня людина»? - Але ж не усі відразу стають такими уважними,слухняними, добрими, чемними. І от інколи трапляються такі випадки. Послухайте. Сашко В трамваї переповненім Сашко з м’ячем сидить А біля нього згорблений Старий дідусь стоїть… Хтось до Сашка звертається: - Чи вас у школі вчать, Як місце дати старшому, Як старість поважать? - Та вчать, - Сашко відказує,- Але у дану мить Розпочались канікули, І нас ніхто не вчить… - Чого не зробив Сашко? - Він був ввічливим? Неввічливий ведмідь Жив собі Ведмідь- гультяй Знав єдине слово: «Дай!» - Дай-но меду! Дай малини! - Дай і риби, і калини! - Нуй не ввічливий Бурмило – дорікали крокодили. - Чи ж тобі завчити важко Чарівне слово «Будь ласка». - Чи знав ведмідь ввічливі слова? - Граємо гру «Чарівний м’ячик”.Я передаю його і вмикаю музику. А ви передаєте по колу, і в того, в кого він опиниться і перестане звучати музика називає ввічливе слово. - Але у нашому класі теж повинна бути гармонія. Гарне спілкування між дівчатками і хлопчиками. І от хлопці виробили певні правила для дівчаток, а дівчата – для хлопців. 1 – а дитина: Поради для хлопців. Для хлопців завжди дуже рада Я дати ось які поради: Увагу щоб звернуть на себе Як слід навчатися вам треба. Не смикать дівчинку за коси, Зробити все. що вона просить. Усі дівчатка – солодунки і полюбляють подарунки, Не трактори і не наклейки, А ляльку Барбі і цукерки. Як будеш з школи з нею йти, Допоможи портфель нести. Не будь хвалько і задавака, Не змушуй меншого заплакати. Коли врахуєш ці поради, - Вона дружить з тобою рада.
2- а дитина: А тепер поради для дівчат! У дівчат свої секрети. Слід їм знати ці куплети: Чисті руки, одяг, щічки, в косах гарні білі стрічки – Все важливе для дівчаток з голови до самих п’яток. Та найбільше кавалери цінять правильні манери. Галасувать, із кимось биться Для дівчаток не годиться. Більш за все не люблять хлопці Ябед, плакс і тих, хто в злості. Будеш все це пам’ятати – Зможеш гарним другом стати. - Отже, закінчіть речення. Щоб бути вихованим хлопчиком необхідно…. Бути вихованою дівчинкою означає… - Я можу сказати, що у нашому класі зібралися «Юні джентельмени» і «Маленькі леді».
1 – а дитина: Я - маленький джентльмен, Невеличкий маю зріст, але є до всього хист, Знаю ввічливі слова, І вітаюсь з усіма.
2 – а дитина: Хоч маленька – та вітаюсь, коли з іншими стрічаюсь. Розвиваю вже свій смак, Бачу, що і де не так. Чищу зубки, мию личко, Щоб були рум’яні щічки. Заплітаю косенята, справу мене є багато, Дякую, з всіма ділюся, Бути „леді” вже учуся. - Гра « Доведи, що……» Хвилинка відпочинку «Тух-тиби-дух» - Якщо ви розгнівані, у вас поганий настрій, треба підійти до когось і промовити тричі «Тух-тиби-дух». Щоб це чарівне слово подіяло, потрібно дивитися у вічі людині, що стоїть перед вами. Вимовляти слово треба дуже сердито, міняючи співрозмовника. Пісня «Семеро астрономів» - Існує думка, що головніше в світі багатство, а доброта зовсім не потрібна. Займіть позицію, згідні чи ні з цим висловлюванням? Вправа «Сплети павутинку». Діти стають в коло. - А зараз пригадайте, хто з нашого класу і який добрий вчинок вам зробив. Ви будете передавати клубочок з нитками тому, хто зробив вам добро, трима.чи нитку в руках, тим самим плести павутинку доброти. - А тепер проведемо інтерв’ю. Дізнаємося, чого ніколи не робить добра людина? - У народі кажуть «Добро творить дива». Запалимо свічку і уявимо, що вона магічна, і відтепер всі, хто торкнеться до неї, перетворюється на чарівника. Включіть свою фантазію, уявіть, що кожен з вас став добрим чарівником. Щоб ви зробили, ставши чарівником. Почніть так: «Як би я став чарівником…» - Слухаючи вас, я зрозуміла, які ви добрі, і недаремно кажуть, що добро живе в душі людини. І саме тому душа безсмертна. Зараз на відбитках своїх ніжок ви напишете добрі справи, які зробили комусь. Утворимо стежку доброти. Гра «Добре чи зле» - Наше засідання підходить до закінченя, і мене цікавить, який настрій переважав у вас і залишився. На овалах намалюйте свої емоції і покажіть. - Я бажаю, щоб ви ніколи не дозволяли жити суму! Пісня «Не давайте суму жити».